Sunday, August 14, 2011

No beach bars

Over bumpy roads we went to explore the beaches on the west side of Akrotiri peninsula. Knowing we wouldn't be finding any beach bars, nor shelter we had packed our bags with foods, drinks and sun lotion.

The trip was precisely the level of adventure our small children family would apprechiate. There where sand dunes, desert turquoise beaches and lagoons, beachrock, ship wrecks and turtle nests and more.

Lots of eye candy for me (sorry for all the pics in this post). Not twilight like one previous trip to Akrotiri, just overwhelmingly interesting nature. And not too far home again. Definitely a keeper in terms of cool day trips if in Limassol area.
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

2 comments:

Anonymous said...

Hej, jag tittar in på din blogg ibland. Det började med att jag såg dina fina stickade verk (vill lära mig att sticka och ska det så småningom är det tänkt). Nu kikar jag in emellanåt för jag har sparat din blogg bland mina favoriter. Mvh Helena

Elena said...

Glad att höra från dig Helena, och att du följer min blogg. Har varit lite paus från stickandet senaste tiden, då stickorna ligger i ett magasin någonstans i Limassol. Ser fram emot hösten och att saker kommer på plats. Vad kul att du planerar att börja sticka någon gång. Dela gärna med dig av dina erfarenheter, vore kul att höra mer av dig. Kram, Elena