Sunday, August 22, 2010

Fake cake when desperate for some home baked


Paniksugen på något hembakat? Här är vad jag gjort några gånger:  rostad kokosströssel till finvanlijglassen. Klart på två minuter. Du behöver en påse kokosflingor, några teskedar socker och några skedar smör, som rostas i het panna. Klart när det doftar härligt och fått lite färg. Så här till hösten har jag visst skrivit upp mig på en Ashtangayogakurs, med underbara Kristine. Ja, hösten är här nu vilket jag motvilligt börjar inse. Och så ska jag lära mig baka macaroons, tillsammans med vackra Klara, som förresten snart är aktuell med stickmönstret "Moonshine" i Deb Stollers kommande bok "Advanced Knitting".

Panicing for some home baked? Here's what I've done a few times: roasted coconut sprinkle to go with the fine vanilla ice cream. Ready in two minutes. You need about 2 deciliter shredded coconuts, a few tea spoons of sugar and a few table spoons of butter, which are roasted in a hot pan. Ready when it smells lovely and has a nice colour. For this autumn I have signed up for a course in Ashtanga yoga, with lovely Kristine. Yes, autumn is really here now which I'm reluctantly starting to realize. And I will learn how to make macaroons, together with beatutiful Klara, who btw soon is up with the knitting pattern "Moonshine" in Deb Stollers upcoming book "Advanced Knitting".

2 comments:

Paula said...

Hej! Jag såg dig i DN söndag!

Elena said...

Hehe, jo det stämmer.