Monday, July 19, 2010

Vital pink shoes


Dottern föll pladask för ett par rosa Hello Kitty sandaler på ICA Maxi härom tiden. Och eftersom hon aldrig brukar tjata om saker, gav jag med mig. Och åh, vad hon älskade dessa skor. Men till vår förskräckelse visade det sig att de är extremt giftiga. Så igår kväll vid datorn letade jag efter nya (rosa) sandaler till min flicka. Trots den varma sommaren kunde jag fortfarande hitta sommarskor. Det blev ett par (bilden) av franskt märke, Bopy, som efter lite googlande verkar ha rykte om sig att göra kvalitetsskor. Dessutom är det betydligt snyggare, tycker mama.

Dauther fell for a pair of pink Hello Kitty sandals at a nearby supermarket, ICA Maxi, a while ago. Since she never nag about getting things I couldn't but yield to her wish. And oh, how she loved these shoes. But we where terrified to find out that they are extremely toxic. So yesterday evening at the computer I looked for new (pink) sandals for my girl. Dispite the warm summer I could still find summer shoes. I chose a pair (picture) of a French brand, Bopy, which after some googling seems to have a reputation making quality shoes. In addition much prettier, according to mama.

No comments: