Tuesday, July 15, 2008

Pauses

Trettio sekunders paus på balkongen med frappé och ihopmontering. Vem har sagt att småbarnsliv är avstressande? Det blev ingen ihopmontering den här gången, men en klunk frappé i alla fall.

Thirty seconds paus on the balcony with a frappé and some finishing work. Who said small childrens life is relaxing? There was no finishing this time, however one zip of the frappé.
Se mitt tjusiga nya halsband, Cold DayGlow, från etsy-butiken locallibrary. Etsy är helt klart mitt shopping-forum nummer ett numera, och det passar så bra för mig som helst vill vara med barnen om dagarna, om jag inte måste arbeta förstås.

Look, my new smart necklace, Cold DayGlow, from etsy shop locallibrary. Etsy definitely is my shopping forum number one. and it suits me so well as I prefer to spend my time with the kids daytime, if I mustn't work of course.

No comments: