Monday, August 02, 2010

New yarn and destahing plans


Har skaffat nytt garn. Nordiskt 100 %-igt linnegarn. De beige för en kofta i design av Kirsten Johnstone/assemblage. Kakin till en enkel scarf. För att få plats med nytt funderar jag på att rensa ur ordentligt i garnlagret. Allt mer än ett år och som det inte finns någon plan med lägger jag ut till hyffsade priser här inom kort. Regnet öser där ute och jag får höstkänningar. Behöver snarast muntra upp mig med lyxiga handgjorda chokladpraliner. Bästa ställena hittar jag på pralinkartan, även via mobilen. Diggar du pralinkartan med, gå med i fb-gruppen.


Have got new yarn. Nordic 100 % linen yarn. The beige is for a cardi in design by Kirsten Johnstone/assemblage. The khaki for a simple scarf. To have room with new I'm thinking of thinning out my yarn stash seriously. All older than a year and for which there's no plan I'll be selling for decent prices here shortly. Rain is pouring down out there and I feel autumn coming. I need to treat myself asap with luxurious hand made chocolate. The best places I find on pralinkartan (eng. chocolate map), also via mobile. Do you dig pralinkartan too, join the fb-group.

No comments: