Monday, February 22, 2010

Smart baby

Igår var vi på promenad i det halvmeterdjupa gnistrande snön med lillkillen, som var vaken för första gången i sin vagn. Eftersom det var tolv minusgrader var det gott att hans huvud värmdes av den snygga svarta merino/cashmere mössan som jag nyligen stickat åt honom.

Yesterday we went for a walk in the half meter deep sparkling snow with the little guy, who was awake for the first time in his trolley. Since it was minus twelve degrees it was good that his head was warmed by the smart merino/cashmere hat I recently knit for him.
Med posten kom idag en cool svart body med knallröda sömmar till lillkillen som jag beställde i fredags från webbutiken Lemoncurd. Butiken där 5 % går till välgörande ändamål drivs av en gammal mediakursare från KTH-tiden. I lördags kl 10 hade Sonia Rykiels HM-kollektion äntligen premiär på webben. Nöjd är jag, för vid 14-tiden kunde jag fortfarande klicka hem de plagg jag hade spanat in i förväg.

With the post today came a cool black body with red seams for the little guy that I had ordered on Friday (fast delivery!) from the web shop Lemoncurd. The shop where 5 % goes to charitable purposes is run by a media course mate whom I studied with at Royal Institute of Technology. This Saturday at 10 was finally the premiere of Sonia Rykiel's HM-collection on the web. Content am I, since at 14 I could still order the garments I had looked out for in advance.

2 comments:

Sofia said...

Gud vad mysigt det ser ut!

Elena said...

;)